Complete administratie
Wij hebben de ervaring en up-to-date vakkennis in huis om de complete bedrijfsadministratie van jouw onderneming te verzorgen.
waarvoor kunt u ons inschakelen
Wij kunnen uw financiële administratie voor u verzorgen.
Hoe kunnen we samenwerken
Gezien onze ervaring al meer dan 25 jaar laten wij de klant beslissen op welke manier het de klant het beste past zijn boekhouding te voeren. Wilt hij in een eigen boekhoudprogramma online actief zijn mutaties zelf administreren of levert de klant middels een ordner, kasboek of excelsheet zijn gegevens zelf, via de post of mail aan. Voor ons maakt dat geen verschil en zullen die taak op ons nemen zodat periodiek de juiste en volledige cijfers verantwoord kunnen worden aan belastingdienst en/of andere instanties bv de bank of leasemaatschappij. Wat wij de allerbelangrijkste eigenschap van een ZZP-er cq Ondernemer vinden is dat zij discipline hebben. Niet alleen voor hun klanten maar ook voor hun eigen administratie. Hetgeen wij niet zullen doen is de facturatie; deze taak is essentieel voor de ondernemer zelf. Wij verwijzen u naar onze transparante tarievenlijst voor verdere specificaties.
De voordelen van Van Zundert Administratie
Wanneer u een eigen onderneming heeft, is uw tijd kostbaar. U bent belast met allerlei werkzaamheden die om afronding vragen. Het is dan ook niet raar dat u uw boekhouding liever uit handen zou willen geven aan een boekhouder of accountant bij u in de buurt. Bij Van Zundert Administratie in Breda bent u daarvoor aan het juiste adres, wij nemen dit als financiële specialisten graag van u over. Sterker nog een boekhouder is een goede investering, want het kan u tijd en geld besparen. De boekhouder vraagt op tijd de benodigde financiële gegevens bij u op, berekent uw financiële taken op tijd en kan daarmee aan het einde van het jaar uw belastingaangifte op tijd indienen. Of wij regelen juist uitstel indien het op dat moment even net niet zo uitkomt om direct te betalen. Zo blijft uw financiële administratie op orde en u betaalt niet te veel, omdat de boekhouder weet waar u financieel recht op heeft.
U overweegt uw financiële administratie uitbesteden aan een boekhouder in Breda of de omgeving van Breda. Wij zijn niet alleen een flexibele financiële partner, maar ook de tarieven zijn flexibel. Wij passen deze namelijk geheel aan uw wensen aan. Zo kunt u kiezen voor een vaste prijs of voor een uurtarief. Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan eens vrijblijvend contact op met Van Zundert Administratie in Breda, voor een kennismakingsgesprek of voor het opstellen van een offerte
Hierbij kunt u onder andere denken aan de volgende taken:
- Het begeleiden bij het oprichten van uw eenmanszaak , ZZP of VOF.
- Het op orde houden van uw boekhouding.
- Het invullen van onder andere uw btw-aangifte en aangifte vennootschapsbelasting
- Het opstellen van een jaarrekening en tussentijdse cijfers
- Het opstellen en indienen van uw jaarlijkse IB belastingaangifte
- Het uitvoeren van uw salarisadministratie
- Incassomaatregelen nemen tegen slecht betalende klanten